Καλησπέρα,καλησπέρα,καλησπέρα!!

 
 Άλλο ένα βραβειάκι μου ήρθε και αυτή την φορά είναι από την Θώμη και το Blog της thomisworld.blogspot.com.Σ'ευχαριστώ πολύ!!Θα πρέπει φυσικά να πω και 7 πράγματα για μένα και έπειτα με αγάπη να το δώσω με την σειρά μου σε άλλες 15 bloggers.
 
Λοιπόν:

1.Λατρεύω την κρέμα χεριών Neutrogena.Νομίζω ότι είναι από τις καλύτερες που κυκλοφορούν στο εμπόριο και ειδικά η καινούργια!!
2.Προσπαθώ εδώ και μήνες να χάσω τα κιλά από την εγκυμοσύνη αλλά τα άτιμα μπήκαν εύκολα και τώρα δεν θέλουν να φύγουν.Γιατί;;;;
3.Λατρεύω τη σοκολάτα.Την λατρεύω πάρα μα πάρα πολύ....
4.Με έχει πιάσει μανία το τελευταίο καιρό και μαζεύω ψιλά...Φυσικά με αυτά που μάζεψα αγόρασα μία καινούργια μηχανή του καφέ,έκλεισα τα εισιτήρια για Βερολίνο που θα πάμε με τους φίλους μας και το ξενοδοχείο...Φοβερό;;;
5.Μου αρέσει η βροχή...Όχι δεν είμαι μελαγχολικός άνθρωπος...
6.Μπορώ να έχω μία μηχανή και να βγάζω συνέχεια φωτογραφίες!!
7.Τέλος,θα ήθελα να έχω τρεις ευχές...Γίνετε;

Τα blog που παρακολούθησα και μου άρεσαν είναι:
1.xeirotexnima.blogspot.com
2.natbeesfashion.blogspot.com
3.lefkotheacreations.blogspot.com
4.boobookaki.blogspot.com
5.oriflame-beautyway.blogspot.com
6.smart-0-mania.blogspot.com
7.evacreates.blogspot.com
8.omorfimama.blogspot.com
9.blogirl-bloggess.blogspot.com
10.desperategreekinnyc.blogspot.com
11.sweetdreams-thubelina.blogspot.com
12.xantrodimiourgies.blogspot.com
13.xromatisti.blogspot.com
14.genkarina.blogspot.com
15.cuteandgirlydms.blogspot.com



Δημοφιλείς αναρτήσεις