Η περιέργεια για το Glowbox...

   Καλησπέρα!!!Τι κάνετε;;Κάνατε κανένα μπάνιο στη θάλασσα;;Εγώ ετοιμάζομαι...Νομίζω πως θα ζέστανε αρκετά και για μένα η θάλασσα και θα κάνω μπάνιο χωρίς να φοβάμαι ότι θα κρυώσω...Τι θα λέγατε σήμερα να σας μιλήσω για το συνδρομητικό πακέτο Glowbox;;
   Ναι ναι....Μετά από τόσα που είδα είπα πρώτη φορά να κάνω το βήμα και να παραγγείλω....Βλέπετε πρώτα βγήκε το Beauty test box μετά ήρθε το Cherry box και τώρα αυτό..Από τα σχόλια κάποιων άλλων blogger που παρακολουθώ το glowbox μου κίνησε την περιέργεια τόσο ώστε να το δοκιμάσω...Νομίζω πως ήταν καλή επιλογή..Το πρώτο μου πακέτο για τον μήνα Ιούνιο περιείχε 6 προϊόντα από τα οποία τα 3 ήταν full size και τα υπόλοιπα δείγματα.

   Για την ακρίβεια περιείχε τα παρακάτω:
*Apivita/κρέμα προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες (δείγμα)
*Avon/μάσκαρα mega effects (full size)
*Jane Iredale/lip and cheek stain (δείγμα)
*Nuxe/huile prodigieuse (δείγμα)
*Sephora/βερνίκι νυχιών (full size)
*That's Better/yummy mummy (full size)

   Λοιπόν δεν τα δοκίμασα ακόμα όλα γι' αυτό θα έρθει πιο αναλυτικό rewiew...
   Το μόνο που θα πω όμως είναι ότι το Jane Iredale είναι απλά τέλειο στα χείλη..Η πρώτη μου εντύπωση ήταν χάλια νομίζοντας ότι απλά είναι ένα ενυδατικό χειλιών αλλά έκανα λάθος..Το παραδέχομαι..Είναι ένα περίεργο ενυδατικό που χρησιμοποιείτε και για τα ζυγωματικά και ανάλογα με  την χημεία της κάθε επιδερμίδας προσαρμόζετε και δίνει το κατάλληλο χρώμα..Σίγουρα είναι κάτι που έχω βάλει στην λίστα μου για την αγορά του σε full size.
   Επίσης δεν θα μπορούσα να μην πω για το περιβόητο λαδάκι της Nuxe το οποίο ήταν η αφορμή να παραγγείλω το glowbox.Είναι απλά υπέροχο,καταπληκτικό και δεν έχω λόγια.Αφήνει ένα υπέροχο άρωμα στο σώμα και το πιο καλό είναι ότι δεν μένει λάδι στα χέρια.Δεν ξέρω την σύνθεση του αλλά είναι το επόμενο στη λίστα μου..
   Το βερνίκι έχει ωραίο χρώμα,όπως και το that's better υπέροχο άρωμα αλλά δεν τα δοκίμασα ακόμα και γι'αυτό τα αφήνω για την επόμενη φορά...
   Αν θέλετε κι εσείς να το παραγγείλετε το μόνο που θα κάνετε είναι μια εγγραφή στο site τους εδώ και στοιχίζει 12€ χωρίς έξοδα αποστολής..
  Πως σας φάνηκε;;Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα;;
  Φιλάκια πολλά.....xxxx

Σχόλια

  1. to lip tint to latreapsa ki egw!!
    to foraw ka8imerina pleon!!
    des kai to diko mou koutaki sto blog mou!
    filakia!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά ήταν πολύ ωραίο το πρώτο κουτάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και ελπίζω και το επόμενο να είναι το ίδιο υπέροχο...

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλο΄το glowbox...To πήρα και εγώ.Αν θες δες εδω http://sofiasbeautyworld.blogspot.gr/2013/06/glowbox-review-part-2.html...Με γεια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. prepei na einai katapliktika ola... tha ta dokimasw... k
    tha s pw...
    filakia B.

    livinginapinkcloud.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!Πέρασα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις