Μια νέα εμπειρία άκρως οικονομική....

    Καλημέρα καλημέρα...Ο καιρός μόνο Ιούνιο μήνα δεν θυμίζει τα βράδια..Δεν παραπονιέμαι όμως γιατί τουλάχιστον μπορούμε και κοιμόμαστε χωρίς να ανάψουμε κλιματισμό ακόμα..Πήγε κανένας από σας για μπάνιο;;Εγώ όχι ακόμα...Αν δεν ζεστάνει αρκετά ο καιρός δεν επιχειρώ βουτιά....
   Λοιπόν τι θα λέγατε να μιλήσουμε σήμερα για για καλλυντικά με προέλευση Θεσσαλονίκης;;;Θα μου πείτε για πια εταιρία μιλάω...Λοιπόν θα σας πω ότι η εταιρία για την οποία θα μιλήσω σήμερα είναι η Dust + Cream.Είναι από τις λίγες εταιρίες που είναι Ελληνικής παραγωγής και συγκεκριμένα διαθέτει την παραγωγική της μονάδα εδώ,στη Θεσσαλονίκη. Παράγουν καλλυντικά καλής ποιότητας όμως χαμηλής τιμής..Πριν καιρό μου έστειλαν κάποια πραγματάκια για δοκιμή και τους ευχαριστώ πολύ...Πάμε να δούμε τι ακριβώς μου έστειλαν και ποια είναι η γνώμη μου γι' αυτά;;
   Λοιπόν ας ξεκινήσω με την εμπειρία μου....Η εταιρία μου έστειλε τα παραπάνω πραγματάκια για την δοκιμή μου τα οποία ήταν 2 βερνίκια το ένα σε κόκκινη απόχρωση και το άλλο σε ροζ,ένα ρουζ σε ροζ απόχρωση,μία μαύρη μάσκαρα και μία σκιά σε μωβ απόχρωση.Επίσης δύο μολύβια από τα οποία το ένα διπλό άσπρο-μαύρο για τα μάτια και ένα σε ροζ απόχρωση για τα χείλια και ένα κραγιόν σε ροζ απόχρωση.
   Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα ήταν το κραγιόν και το μολύβι χειλιών...Απλά τα αγάπησα και τα φοράω σχεδόν σε καθημερινή βάση.Το κραγιόν είναι αρκετά ενυδατικό και δεν ξεραίνει τα χείλη μου.Από την άλλη τα βερνίκια έχουν πολύ ωραία απόδοση χρώματος ακριβώς θα έλεγα όπως είναι η συσκευασία τους από έξω.Η διάρκεια τους δεν είναι πολύ μεγάλη θα έλεγα 2 με 3 μέρες στα δικά μου τα νύχια.
    Από την άλλη το ρουζ αφήνει ένα χρώμα υγείας στα μάγουλα...Δεν είναι το έντονο το ροζ αλλά ούτε αυτό που θα χρησιμοποίησης σε ένα μακιγιάζ που θέλεις έντονα ζυγωματικά.Είναι ένα ρουζ το οποίο θα το βάλεις το πρωί για να δώσει ένα όμορφο χρώμα στα μάγουλα και να είναι σαν φυσικό..Το χρησιμοποιώ αρκετά το τελευταίο διάστημα που βάζω μόνο λίγο ρουζ στα μάγουλα,μάσκαρα και lip balm στα χείλη τα πρωινά.
    Η σκιά είναι αρκετά καλή και η απόδοση της εξαιρετική.Δεν μπορώ να πω ότι την χρησιμοποίησα αρκετά γιατί θα είναι ψέμματα.Δεν είμαι λάτρης των σκιών που λαμπυρίζουν αρκετά και απλά την δοκίμασα για να σας πω την γνώμη μου...
   Τέλος άφησα το μολύβι ματιών και την μάσκαρα.Το μολύβι μου άρεσε που είναι διπλό και δεν χρειάζεται να κουβαλάς μαζί σου πολλά πράγματα.Έχεις ένα μολύβι για δύο χρήσεις..Πολύ μαλακό και μπορώ να πω πως γράφει πολύ καλά στα μάτια.Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα ως καθόλου είναι η μάσκαρα.Ενώ έχει ένα καλό βουρτσάκι η απόδοση της δεν είναι η αναμενώμενη. Είμαι και λίγο δύσκολη στο θέμα βλεφαρίδες.Δοκιμάζω αρκετές αλλά αν δεν με ικανοποιήσουν δεν τις χρησιμοποιώ.
   Αυτή ήταν η εμπειρία μου...Έχετε δοκιμάσει κάποιον προϊόν της εταιρίας;;Ποια είναι η δική σας γνώμη;;
   Τα προϊόντα τους μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα τους με την επωνυμία Dust + Cream ή και μέσω online εδώ.
   Φιλάκια και περιμένω τις απόψεις σας......

Σχόλια

  1. kalimera xristiannaki mou egw gia na zileveis ekana 2 mpanakia :P agorasa apo to beauty 3 proionta tis etairias 1 make up 1 mousse make up lampsis k 1 concealer..eimai polu evxaristimeni k apo ta 3 exoun wraia ufi k diarkeia pou den to perimena gia toso oikonomiki etairia..ta filia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε τώρα....Αλήθεια ζηλεύω...Θέλω να κάνω ηλιοθεραπεία....Να πάρω λιγάκι χρώμα...Τέλεια πραγματάκια ψώνισες τελικά εεε;;;Φιλάκια πολλά Ποπίτσα μου...

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ ότν διαβάζω ποστ που αφορούν σε ελληνικά προϊόντα!!Εύγε κορίτσι μου!! :)
    Από την συγκεκριμένη εταιρεία έχω πάρει κ γω διάφορα πραγματάκια και ναι,είμαι πολύ ικανοποιημένη.Αν σε κάτι "ύστερούν" είναι ίσως κάποιες συσκευασίες,όμως αυτό σε καιρούς κρίσης,δεν αποτελέι ανασταλτικό παράγοντα!!
    Καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Χαίρομαι όταν αυτά που γράφω έχουν απήχηση και αρέσουν!!Ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  3. Εμένα τα μανό beauty line μου κρατάνε 4-5 ημέρες και έχουν και πολύ καλή απόδοση και με ένα χέρι, εγώ περνάω δύο για καλύτερο αποτέλεσμα. Τα κραγιόν και αυτά καταπληκτική απόδοση και διάρκεια. Και αρώματα έχουν πολύ καλά να τα δοκιμάσεις. Και στηρίζουμε Ελληνικά προϊόντα φυσικά ειδικά όταν η τιμή είναι χαμηλή και η ποιότητα υψηλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια άρωμα ακόμα δεν έχω δοκιμάσει...Νομίζω θα το κάνω σύντομα...Ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  4. Το κατάστημα της Dust and Cream στην Μπότσαρη Θεσσαλονίκης είναι συχνός προορισμός μου. Έχει πολλά Essence και ακόμη περισσότερα Beauty Line. Τα βερνίκια τους και οι θεραπείες τους μου αρέσουν πολύ, ενώ και τα ρουζ τους είναι αρκετά καλά. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η μάσκαρα τους, απογοητεύθηκα εντελώς μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι σε καταλαβαίνω...Κι εμένα δε μου άρεσε καθόλου η μάσκαρα αλλά για τις θεραπείες νυχιών δεν είχα ιδέα...Νομίζω πως με την πρώτη ευκαιρία μια και δεν είναι και μακρυά να πάω μια βόλτα...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις