Ομορφιά που πηγάζει από τη Θάλασσα....

   Καλησπέρα!!Ελπίζω να σας βρίσκω σε καμία παραλία με τόση ζέστη που έχει και αν όχι να βρεθείτε σύντομα..Πίνοντας το καφεδάκι μου είπα να σας μιλήσω για κάποια προιόντα που μου έστειλε η εταιρία Biomaris Hellas που την εκπροσωπεί στην Ελλάδα από την Goumas Wellnes.
   Η Biomaris για όσους δεν την γνωρίζουν είναι μια γερμανική εταιρία που είναι στο χώρο εδώ και 75 χρόνια.Η φιλοσοφία τους στηρίζετε στην υγεία και την ομορφιά από την θάλασσα.Για την ακρίβεια τα προϊόντα τους περιέχουν θαλασσινό νερό,φύκια,θαλασσινό αλάτι αλλά και πολλά μα πολλά προϊόντα που βοηθάνε στην περιποίηση τόσο του προσώπου όσο και του σώματος και των μαλλιών μας..
   Δοκίμασα αρκετά προϊόντα και προσπάθησα να δημιουργήσω μια σωστή άποψη...Η γνώμη μου για τα προϊόντα που δοκίμασα γιατί κάποια δεν τα δοκίμασα γιατί δεν ήταν για τον δικό μου τύπο δέρματος..
   Δοκίμασα και μου άρεσε αρκετά το fresh face peeling.Μπορώ να πω ότι για peeling έχει πιο μαλακή υφή με αποτέλεσμα να μην γδέρνει το δέρμα αλλά να το καθαρίζει σε βάθος.Η επιδερμίδα μου έμεινε μαλακή.
   Στη συνέχεια δοκίμασα την marine active mask που μου άρεσε αρκετά μιας και η επιδερμίδα μου έμεινε καθαρή,δροσερή και ενυδατωμένη.Δεν μου άφησε κανένα ίχνος λιπαρότητας.Μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά καλή και θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ..
   Το σαμπουάν από την άλλη ήταν πολύ καλό.Δεν είχε έντονο άρωμα και έκανε αρκετό αφρό.Τα μαλλιά μου ήταν λαμπερά και χωρίς ίχνος λιπαρότητας.Αυτό που μπορώ να πω δεν με ενθουσίασε ήταν το dusch peeling το οποίο ήταν αρκετά μαλακό.Άφηνε μεν την επιδερμίδα μου μαλακή και έτοιμη να δεχτή την κρέμα σώματος αλλά θα προτιμούσα να είναι με κόκκους ώστε να κάνει κάποιου είδους μασάζ στο σώμα.
   Τέλος το perfect matt make up ήταν πολύ καλό.Έκανε καλή κάλυψη χωρίς να αφήνει καθόλου λιπαρότητα με ματ αποτέλεσμα ώστε να μην χρειάζεται κάποια πούδρα από πάνω.
   Αυτό που μπορώ να πω ότι δεν δοκίμασα καθόλου ήταν η κρέμα 24ώρης ενυδάτωσης γιατί απλά δεν ταίριαζε στον τύπο δέρματος μου αλλά επίσης και την αντιγηραντική κρέμα.Γι' αυτό δεν μπορώ να σας πω την γνώμη μου.
   Αυτή ήταν η δική μου εμπειρία...Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν;;Αν ναι πως σας φάνηκε;;
Φιλάκια πολλά....


   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις