Διαγωνισμός και rewiew....2 σε 1...

   Καλησπέρα...Τι όμορφες μέρες που μας κάνει....Ήλιος και λίγη ζέστη...Τι θα λέγατε σήμερα να σας έκανα ένα rewiew και ένα διαγωνισμό μαζί;;;Νομίζω πως θα ήταν πολύ καλή ιδέα....Το έχω υποσχεθεί εδώ και πολύ καιρό...
   Λοιπόν ας ξεκινήσω με ένα rewiew με προϊόντα που μου έστειλε το Φαρμακείο Μάγου Αικατερίνης και τα οποία ήταν το Size One και ένα αντιλιακό Castalia.
   Η άποψη μου φυσικά για το Size One είναι η καλύτερη μιας και έχω δοκιμάσει στο παρελθόν κάποιο άλλο προϊόν Size One.Αυτή την εποχή κάνω και κάποιες συνεδρίες με κάποιο μηχάνημα για την κυτταρίτιδα και ήταν ότι καλύτερο για να το κάνω σε συνδυασμό!Νομίζω για μένα είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά...
   Από την άλλη η αντηλιακή μου άρεσε γιατί δεν ήταν καθόλου παχιά σαν υλικό και επιπλέον δεν άφηνε ίχνος λιπαρότητας...Τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω από μία αντηλιακή;;;Προστασία χωρίς λιπαρότητα και επιδερμίδα σαν βελούδο...
   Φυσικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την κα Μάγου Αικατερίνη γιατί εκτός από αυτά τα υπέροχα δωράκια που έστειλε για μένα έστειλε και για σας...Τα προϊόντα της μπορείτε να τα προμηθευτείτε και μέσω το site της εδώ!
   Φυσικά ήρθε η ώρα να σας πω ποια θα είναι τα δώρα....Λοιπόν δύο θα είναι οι τυχεροί!!Τα δώρα είναι από μία αντηλιακή της Castalia Helioderm 40ml.Η μία θα είναι με χρώμα και η άλλη απλή.Ο πρώτος θα κερδίσει την αντηλιακή με χρώμα και ο δεύτερος την απλή...
   Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι της 27/5 δηλαδή ένα μήνα και ισχύει μόνο για την Ελλάδα.Ο νικητής θα επιλεγεί από το rafflecopter.com εντός 24 ωρών από την λήξη του διαγωνισμού.Τα δώρα θα σταλούν μέσω ταχυδρομείο.
 
    Φυσικά για να πάρετε μέρος θα πρέπει να συμπληρώσετε σωστά την παρακάτω φόρμα....Καλή επιτυχία σε όλους!!


a Rafflecopter giveaway

Μου έχουν κάνει την τιμή να προβάλουν τον διαγωνισμό μου τα παρακάτω site και τους ευχαριστώ πολύ:
www.jaba.gr
 www.kerdiseto.gr
www.SaveAndWin.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις