Make me up with Mua....

   Καλησπέρα!!Πως σας βρίσκω;;Εγώ σήμερα νιώθω πολύ αισιόδοξη...Δεν ξέρω το γιατί απλά έτσι ξεκίνησε η μέρα μου!Σήμερα λέω να σας μιλήσω για μια αγορά που έκανα περίπου ένα μήνα πριν και είναι προιόντα μακιγιάζ της εταιρίας MUA.Τι λέτε θέλετε να δείτε τι πήρα και τι γνώμη έχω;;
   Ας ξεκινήσω με τις δύο παλλέτες που παρήγγειλα με 12 χρώματα η κάθε μια από αυτές.Την μία την αγόρασα σε πιο γίηνες αποχρώσεις και την άλλη για πιο βραδυνές εμφανίσεις...Μπορώ να πω πως για την τιμή τους η ποιότητα τους είναι εκπληκτική!Γράφουν πολύ ωραία και δεν σπάει καθόλου το χρώμα με την πάροδο της ώρας αλλά ούτε και γκριζάρει..Για μένα είναι εξαιρετικές και σκοπεύω να εμπλουτίσω σιγά σιγά την συλλογή μου και με τις υπόλοιπες.
   Στη συνέχεια αγόρασα δύο μολύβια χειλιών τα οποία ταιριάζουν πολύ ωραία με τα κραγιόν που πήρα τρία στο σύνολό τους.Από τα κραγιόν το ένα είναι το φυμισμένο BOOM το οποίο είναι διπλό δηλαδή από την μια είναι κραγιόν και από την άλλη λιπ γκλος.Η απόδοση του χρώματος του BOOM είναι αρκετά καλή με καλή απόδοση του χρώματος το οποίο δεν θα πω και για τα υπόλοιπα γιατί δεν είναι τόσο έντονα τα χρώματα όσο τα περίμενα.Είναι πιο απαλά.
   Με αυτό που απογοητεύτηκα εντελώς είναι με τα ρουζ που αγόρασα.Γιατί δεν πήρα τα κλασσικά...Ήθελα να πάρω τα καινούργια να δοκιμάσω..Το ένα ήταν το mosaic το οποίο είναι απαράδεκτο.Με το που περνάς το πινέλο γίνετε θρύμματα και μαζεύεις χρώμα από παντού..Σε αντίθεση φυσικά με το ρουζ cream το οποίο δεν αφήνει καθόλου χρώμα.Σκέτη απογοήτευση και εννοείτε πως δεν θα ξαναπάρω κάτι παρόμοιο αλλά την επόμενη φορά θα δοκιμάσω το κλασσικό..
   Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου με την συγκεκριμένη εταιρία και φυσικά η αγορά τους γίνεται μόνο μέσω ίντερνετ στο site τους.
   Έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο προιόν της εταιρίας να μου προτίνεται;;
  Μην ξεχάσω φυσικά και τον διαγωνισμό που τρέχει στη σελίδα μου με προιόντα MUA που αγόρασα για εσάς εδώ.

  Φιλάκια......xxxx

Σχόλια

  1. Έπρεπε μου φαίνεται να πάρω & κραγιόν...Έπρεπε!
    Πάλι καλά δηλαδή που δεν πήρα κρεμώδες ρουζ..!
    Πολύ καλά είναι & τα power pouts,αν & δεν αφήνουν τρελό χρώμα,αλλά είναι τοοόσο ωραία! :)

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία!!Θα το δω με την επόμενη αγορά μου!!Την επόμενη φορά θα πάρω και τα υπόλοιπα χρώματα στα κραγιόν!!

      Διαγραφή
  2. polu omorfa ola!! th xaro na se do sto beautyworldnena.blogspot.gr opou yparxei k giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ οι σκιές είναι φοβερές...αυτά τα boom θέλω να τα δοκιμάσω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου πράγματι αξίζει να τις δοκιμάσεις όλες....Τα Boom είναι όοοοολα τα λεφτά...

      Διαγραφή
  4. Η μαύρη παλέτα, ποια είναι ακριβώς? Έχε πολύ όμορφα χρώματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεονίκη μου είναι η Dusk til Dawn.Πραγματικά είναι υπέροχη...

      Διαγραφή
  5. με γεια σου ολα! εγω πηρα την undress me too και ειναι απλα υπεροχη! την εχω κατα ευχαριστηθει!!! :)

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα! Την παλέτα με τις nude αποχρώσεις θέλω κ εγώ να τη δοκιμάσω :)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα ολα φαίνονται φοβερα! εγω εντος των ημερων θα κανω μια αγορα κ ανυπομονω!!
    http://mairhxeno.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορώ να πω πως ιδικά τις παλέτες τις ερωτεύτηκα...

      Διαγραφή
  8. Πότε επιτέλους θα δοκιμάσω αυτά τα MUA!? Φαίνονται όλα υπέροχα!! Πρέπει οπωσδήποτε να κάνω καμιά αγορά :) http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις