Μυρίζει υπέροχα.....Φυσικά είναι Macadamia....

Η μάσκα μαλλιών και τα λαδάκια
   Γεια σας,γεια σας!!Επιτέλους και σήμερα έχει ήλιο!!Η μέρα μου ξεκίνησε σούπερ αφού απόλαυσα τον αγαπημένο μου καφέ στο μπαλκόνι παρέα με μια φίλη!Πόσο χαίρομαι που ήρθε η άνοιξη...Μπορώ να πω πως είναι από τις αγαπημένες μου εποχές...
   Λοιπόν...Μυρίζει υπέροχα αλλά τι είναι;;Φυσικά είναι τα Macadamia...Τα οποία είναι απλά υπέροχα προϊόντα για τα μαλλιά και μυρίζουν υπέροχα!
   Χρησιμοποιώ τα Macadamia πάνω από 5 μήνες αλλά δεν έτυχε να προλάβω να κάνω κάποιο rewiew..Από τότε που έκοψα τα μαλλιά μου είμαι με ένα ψαλίδι συνέχεια στα χέρια για να τα ισιώνω..Κακό αυτό αλλά δεν έχω άλλη επιλογή αφού τα μαλλιά μου από την φύση τους είναι σπαστά..Γι'αυτό το λόγο ο κομμωτής και φίλος μου Παναγιώτης μου πρότεινε την κρέμα προστασίας κατά της  θερμότητας της Macadamia και πραγματικά την αγάπησα κι εγώ αλλά και τα μαλλιά μου!
Η κρέμα προστασίας κατά της
θερμότητας
   Πριν λίγες μέρες η Macadamia μου έκανε την τιμή και την ευχαριστώ πολύ και μου έστειλε μια μάσκα μαλλιών και δύο λαδάκια..Τι μπορώ να πω παραπάνω γι'αυτή την εταιρία αφού απλά την αγαπώ..Έσωσε τα μαλλιά μου και τα έδωσε αυτό που τους έλειπε πολύ καιρό...Η λάμψη και η απαλότητα...


Είναι όλα καταπληκτικά!!Έχετε δοκιμάσει κάποιον προϊόν;;
Περιμένω την γνώμη σας....Μέχρι τότε πολλά φιλιά.....xxx

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις