Ήρθε η ώρα να φλερτάρουμε..

   Βραδυνές καλησπέρες ομορφιές μου! Η ώρα είναι περασμένη..Στο μπαλκόνι έχει ένα δροσερό αεράκι κι εγώ έχω όρεξη να σας γράψω.Μετά από ένα μήνα και κάτι ταλαιπωρίας λόγω μετακόμισης όχι δικιάς μου αλλά της μαμάς μου λέω να επανέλθω με ένα ποστ όλο φλερτ..!!
   Καλοκαιρινό φλερτ...Κάτι σαν καλοκαιρινό ανέμελο ραντεβού..Εκεί που τίποτα δεν περιμένεις και τελικά όλα γίνονται..Γιατί το καλοκαίρι όλα τα μπορούμε..Ίσως να φταίει το αεράκι με την αλμύρα που δροσίζει το πρόσωπο μας ή ο ήλιος που ζεσταίνει της καρδιές μας...
   Η νέα σειρά της CND της αγαπημένης πλέον αμερικάνικης εταιρίας βερνικιών είναι η Flirtation!Απαλά κρεμώδεις χρώματα σε παστέλ αποχρώσεις είναι έτοιμα να σε ταξιδέψουν όπου κι αν είναι ο προορισμός σου.. Η σειρά Flirtation κυκλοφορεί σε 8 VINYLUX Weekly Polish και 6 SHELLAC Brand14+ Day Nail Color αποχρώσεις!!
   Δεν θα μπορούσα να ξεχάσω τα 7 free που σημαίνει ότι είναι χωρίς formaldehyde, toluene, DBP, formaldehyde resin, camphor, xylene ή MEK. Το τονίζω αυτό γιατί προσπαθώ να βρίσκω πλέον ότι καλύτερο για την μικρή μου μιας και είναι κοκέτα και θέλει τώρα το καλοκαίρι να έχει βαμμένα νυχάκια οπότε το προτείνω..
   Φυσικά και δοκιμάσαμε παρέα τις δύο flirtation αποχρώσεις που παραλάβαμε από τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα την Creative Group την  Aqua-intance και Pink Pursuit Vinylux Weekly Polish!Όπως πάντα η ποιότητα και η απόδοση χρώματος απλά τέλεια!!
   Τα προϊόντα μπορείτε να δείτε στο ανανεωμένο site creativegroup.gr ή και στο fb e-creativegroup.gr...
    Σας αφήνω να απολαύσετε ένα χρωματιστό φλερτ και περιμένω τα σχόλια σας...
    Σας φιλώ γλυκά..
    Καλό βράδυ αγάπες..



Οι 8 αποχρώσεις Flirtation Vinylux Weekly Polish

                                           


 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις