Νέος μυρωδάτος διαγωνισμός!!

   Καλησπέρα στην πιο γλυκιά παρέα!Πως μου είστε;;Έχει αρχίσει να φτιάχνει σιγά σιγά ο καιρός και αυτό μου ανεβάζει την διάθεση μετά από τόσες μέρες μουντές...
   Πριν μερικές μέρες μου ήρθε ένα κουτάκι γεμάτο αρωματικά καλούδια από την Gaia Natural Cosmetics!
   Οι δοκιμές έχουν ήδη ξεκινήσει από μένα αλλά έχω κάτι και για εσάς....

   Ένας τυχερός ή μία τυχερή θα κερδίσουν τα παρακάτω προϊόντα της φωτογραφίας τα οποία είναι
*Μία μαλακτική κρέμα μαλλιών
*Μία κρέμα χεριών με aloe vera και
*Μία μάσκα προσώπου
    Τα βήματα είναι απλά...
*Ένα like στη σελίδα μου εδώ!
*Ένα like στην σελίδα Gaia Natural Cosmetics
*Ένα like στη φωτογραφία που θα βρείτε εδώ

και μία δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού
*Επιπλέον εάν επιθυμείτε μπορείτε στα σχόλια να καλέσετε και τους φίλους σας!

    Ο διαγωνισμός θα τελειώσει στις 3/4 και το δώρο θα αποσταλεί με το ταχυδρομείο συστημένο.Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για Ελλάδα..

    Σας φιλώ γλυκά και καλή επιτυχία!!
****Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που τρέχει μέχρι της 25/3 εδώ!
Ευχαριστώ επίσης τα site για την δημοσιοποίηση του διαγωνισμού:
*kerdise-to.gr
*saveandwin.gr
*ediagonismoi.gr
*diagonismos.gr

 Έκλεισε ο διαγωνισμός...  Η νικήτρια είναι η Akrivi Tsiatsiou.... Συγχαρητήρια!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις