Διαγωνισμός....Έκπληξη...

   Καλησπέρα!Εδώ είμαι πάλι μετά από καιρό...Χάνομαι αλλά επανέρχομαι με μια όμορφη έκπληξη....
   Το blog μου λίγο καιρό πριν έκλεισε 3 χρόνια...Δυστυχώς λόγο έλλειψης χρόνου δεν το γιόρτασα όπως θα έπρεπε (με έναν όμορφο διαγωνισμό) και γι' αυτό η επιστροφή μου θα είναι με έναν διαγωνισμό χμμμμ έκπληξη!
   Μία τυχερή ή ένας τυχερός θα κερδίσει ένα κουτάκι με όμορφα πραγματάκια...Τι θα είναι μέσα;;;Αυτό θα σας το πει ο νικητής με μια φωτογραφία που θα στείλει μόλις το παραλάβει...
   Τα βήματα είναι απλά:
*Ένα ''μου αρέσει'' ή αλλιώς like στη σελίδα μου εδώ!
*Ένα like και δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας που θα βρείτε εδώ
*Ένα σχόλιο και αν το επιθυμείτε μπορείτε να καλέσετε τους φίλους σας!Ο διαγωνισμός θα τελειώσει στις 25/3 και το δώρο θα αποσταλεί από εμένα με ταχυδρομείο συστημένο..
Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για Ελλάδα..
 
   Μπορείτε επίσης να με ακολουθήσετε:
*Στο Google+ εδώ
*Στο Instagram εδώ

    Σας φιλώ γλυκά και σας ευχαριστώ όλους ξεχωριστά για την στήριξη και την αγάπη που μου δίνετε αυτά τα 3 χρόνια και κάτι πλέον!Θα προσπαθήσω με το παραπάνω να κάνω ότι καλύτερο και πιο όμορφο για εσάς!

Ευχαριστώ επίσης τα site για την δημοσιοποίηση του διαγωνισμού:
kerdise-to.gr
saveandwin.gr
ediagonismoi.gr
diagonismos.gr


                                           Έκλεισε...
     Η νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Marilenna Papadimitriou!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις