I love NYX....

      Ένα μεγάλο κεφάλαιο ανοίγει....
    Την Nyx την γνωρίζω αρκετό καιρό απλά ποτέ δεν έτυχε να δοκιμάσω δυστυχώς κάποιο προϊόν της..
    Όταν άνοιξε το κατάστημα στην Θεσσαλονίκη για κακή μου τύχη κάτι έγινε και δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στα εγκαίνια της και μπορώ να πω ζήλεψα πολύ με τις φωτογραφίες από άλλες κοπέλες bloggers που είδα.
    Μια μέρα κοιτάζοντας στην σελίδα της Nyx και βλέποντας τις φωτογραφίες είδα την παλέτα Dark shadows την οποία και λάτρεψα από την αρχή...Πρώτα από την υπέροχη εμφάνιση της...Όχι πέστε μου δεν είναι τέλεια;;;Αλήθεια....
    Την έβαλα λοιπόν στο μάτι και λίγο καιρό πριν την απέκτησα!!Ναι ναι ναι και το καλύτερο είναι ότι δεν είναι μόνο η συσκευασία της τέλεια αλλά ολόκληρη η παλέτα..Τα χρώματα είναι υπέροχα με καταπληκτική υφή και αντοχή που με το πέρασμα της ώρας δεν αλλοιώνονται..Απλά τέλεια!!
    Επιπλέον στην δεύτερη σελίδα στην οποία βρίσκονται τα ρουζ και τα κραγιόν έχει και τρεις διαφορετικές προτάσεις μακιγιάζ από την ομώνυμη ταινία!!
Τα κραγιόν έχουν καταπληκτική απόδοση στο χρώμα τους και διάρκεια..Τα ρούζ είναι απλά φοβερά και έχει διάφορες αποχρώσεις..Επίσης η συσκευασία περιέχει ένα άι λάινερ σε μαύρη απόχρωση και ένα eye primer το οποίο δεν το χρησιμοποίησα καθόλου γιατί από μόνες τους οι σκιές σε μένα έχουν διάρκεια 8-10 ώρες.Καταπληκτικό;;;Τώρα έβαλα στο μάτι την καινούργια παλέτα...


    Ένα δώρο από μένα για μένα...!!Δε συμφωνείτε;;
Σας φιλώ μέχρι την επόμενη φορά...

Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι την λάτρεψα....Την έχω πάντα μαζί μου όταν πάω κάπου...Το πιστεύεις???Θέλω να αγοράσω και την καινούργια κάποια στιγμή...

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται υπέροχα τα χρώματα! Και η διάρκεια είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου, Χριστιάνα, κι εγώ δεν μπόρεσα να πάω στο event της NYX τότε και ακόμα δεν κατάφερα να κάνω τη γνωριμία μου με την εταιρία. Ειδικά αυτή την παλετα την έχω στο μάτι πολύ καιρό! Είναι χρηστική στην καθημερινότητά σου? Δηλ. την αρπάζεις να βαφτεις χωρίς δεύτερη σκέψη όταν βιάζεσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!Για να πω την αλήθεια από τότε που την πήρα σχεδόν πάντα αυτήν χρησιμοποιώ..Ακόμα και όταν είναι να πάω κάπου δεν κουβαλάω πλέον πολλά πράγματα γιατί έχει σκιές,κραγιόν,ρουζ και άι-λάινερ μέσα...

      Διαγραφή
  4. Την λατρεύω αυτήν την παλέτα,παρότι δεν την έχω!Και μόνο που την βλέπω μου χορταίνει το μάτι! :)

    Σε tagαρα Χριστιάνα μου! :D
    http://thewillbyds.blogspot.gr/2013/03/tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις