Βραβειάκι!!

   Σήμερα το πρωί άνοιξα τον υπολογιστή και τι να δω....Βραβειάκι από το όμορφο blog της Αμφιτρίτης http://amfitritisbeautycorner.blogspot.com !! Ευχαριστώ πολύ!!
   Αφού λένε οι κανόνες ότι πρέπει να πω 7 πράγματα που δεν γνωρίζετε και μένα και να το δώσω σε άλλα 15 blogs  πρέπει να αρχίσω...

  Αυτά που δεν ξέρετε ίσως για μένα είναι:
1.Είμαι 27 χρονών και μητέρα μιας πανέμορφης κορούλας 13 μηνών.

2.Έχω τελειώσει β.μικροβιολόγου αλλά λατρεύω το μακιγιάζ και ότι έχει σχέση με την ομορφιά.

3.Είμαι σκορπιός με ωροσκόπο ταύρο.

4.Φοβάμαι πολύ μα πάρα πολύ τα άσχημα όνειρα.

5.Τον ελεύθερο μου χρόνο μου χρόνο μου αρέσει να βλέπω ταινίες και να διαβάζω βιβλία και το τελευταίο που λάτρεψα είναι το ''χωρίς χειροκρότημα'' της Λένας Μαντά (αγαπημένη συγγραφέας).

6.Είμαι πολύ πεισματάρα και προσπαθώ πάντα να πετύχω αυτό που θα βάλω στο μυαλό μου..

7.Λατρεύω τα ταξίδια και αγαπημένος προορισμός το Aachen της Γερμανίας.Αγαπημένος προορισμός αγαπημένοι άνθρωποι.





     Με την σειρά μου και 'γώ θα δώσω αυτό το βραβειάκι σε 15 blogs που τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα και τα παρακολουθώ..

1. beautywithartemi.blogspot.com
2. beautyjunkiepeggy.blogspot.com
3. beautysecretkarditsa.blogspot.com
4. magikomanitaraki.blogspot.com
5.thesecretofwomen.blogspot.com
6. princessgogo.blogspot.com
7. makeupbymarias.blogspot.com
8. lousousou.blogspot.com
9. okosmostissofias.blogspot.com
10. e-manoula.blogspot.com
11. oti-mas-aresei.blogspot.com
12. magdaliniodiaxeiros.blogspot.com
13. anelle-allaxeto.blogspot.com
14. ampempamplom.blogspot.com
15. creationsbyzoe.blogspot.com



Δημοφιλείς αναρτήσεις