Βραβειάκι!!

   Σήμερα το πρωί άνοιξα τον υπολογιστή και τι να δω....Βραβειάκι από το όμορφο blog της Αμφιτρίτης http://amfitritisbeautycorner.blogspot.com !! Ευχαριστώ πολύ!!
   Αφού λένε οι κανόνες ότι πρέπει να πω 7 πράγματα που δεν γνωρίζετε και μένα και να το δώσω σε άλλα 15 blogs  πρέπει να αρχίσω...

  Αυτά που δεν ξέρετε ίσως για μένα είναι:
1.Είμαι 27 χρονών και μητέρα μιας πανέμορφης κορούλας 13 μηνών.

2.Έχω τελειώσει β.μικροβιολόγου αλλά λατρεύω το μακιγιάζ και ότι έχει σχέση με την ομορφιά.

3.Είμαι σκορπιός με ωροσκόπο ταύρο.

4.Φοβάμαι πολύ μα πάρα πολύ τα άσχημα όνειρα.

5.Τον ελεύθερο μου χρόνο μου χρόνο μου αρέσει να βλέπω ταινίες και να διαβάζω βιβλία και το τελευταίο που λάτρεψα είναι το ''χωρίς χειροκρότημα'' της Λένας Μαντά (αγαπημένη συγγραφέας).

6.Είμαι πολύ πεισματάρα και προσπαθώ πάντα να πετύχω αυτό που θα βάλω στο μυαλό μου..

7.Λατρεύω τα ταξίδια και αγαπημένος προορισμός το Aachen της Γερμανίας.Αγαπημένος προορισμός αγαπημένοι άνθρωποι.





     Με την σειρά μου και 'γώ θα δώσω αυτό το βραβειάκι σε 15 blogs που τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα και τα παρακολουθώ..

1. beautywithartemi.blogspot.com
2. beautyjunkiepeggy.blogspot.com
3. beautysecretkarditsa.blogspot.com
4. magikomanitaraki.blogspot.com
5.thesecretofwomen.blogspot.com
6. princessgogo.blogspot.com
7. makeupbymarias.blogspot.com
8. lousousou.blogspot.com
9. okosmostissofias.blogspot.com
10. e-manoula.blogspot.com
11. oti-mas-aresei.blogspot.com
12. magdaliniodiaxeiros.blogspot.com
13. anelle-allaxeto.blogspot.com
14. ampempamplom.blogspot.com
15. creationsbyzoe.blogspot.com



Σχόλια

  1. se eyxaristw polu gia to brabeiaki!!!! to blog sou einai polu wraio!!!!! kalws irthes sthn parea mas blogger!!!!!
    thesecretof women

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα ευχαριστώ παρα παρα πολύ για το βραβείο,μου έδωσες χαρά κ εγώ με την σειρά μου θα κάνω ότι μπορώ να σας προσφέρω χρήσιμες συμβουλές απο το bloggaki mou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Christiana! Συγχαρητήρια για το βραβείο και ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Christiana καλώς σε βρήκα!!Πολύ όμορφο το μπλογκ σου και οι συμβουλές σου πολύ χρήσιμες!!!!Θα σε παρακολουθώ και θα τα λέμε!!!Φιλιά και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΩ ΣΕ ΒΡΗΚΑ CHRISTIANA!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!! Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Το blog σου είναι πολύ όμορφο... Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστιάνα καλώς σε βρήκα, αρχικά συγχαρητήρια για το βραβείο σου, έχεις ένα πολύ ενδιαφέρον blog... Επίσης, σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που έδωσες στο δικό μου blog. Ελπίζω από εδώ και στο εξής να τα λέμε συνέχεια. Φιλιά, καλό βράδυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητηρια για το βραβειακι:-)
    Χαιρομαι με τα βραβεια αυτα γιατι ανακαλυπτεις παντα απο τις κοπελες που βραβευονται πολυ ενδιαφεροντα blogs!!Ετσι βρηκα κ εσενα κ ειμαι η νεα σου follower!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Χριστιάνα και καλώς σε βρήκα!
    Πολύ όμορφο και χρήσιμο το blog σου.
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε σένα και σε όλες τις κυρίες που το χάρισες :)
    Να έχουμε μία όμορφη εβδομάδα! Θα τα λέμε συχνά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα! Ευχαριστώ για το βραβειο κι ελπιζω να τα λεμε πιο συχνα!Καλη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα! συγχαρητηρια για το βραβειο σου! ργω σημερα γνωρισα το blog σου κ πραγματικα εχω ενθουσιαστει!

    keep up the good work!
    ευχομαι πολλα ακομα βραβεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ'ευχαριστω πολυ για το βραβειο! Το εκτιμω ιδιαιτερως!! :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις