Glov...Απλά το αγαπώ!!

   Καλησπέρα ομορφιές μου!!Τι κάνετε;;Εγώ με τέτοιον καιρό δεν θα μπορούσα να μην αισθάνομαι τέλεια!!Η άνοιξη πλέον μπήκε για τα καλά και νομίζω πως η διάθεση μου είναι στα καλύτερα της..Εσάς πως σας βρίσκω;;
   Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για κάτι που νομίζω θα το επιθυμούσαμε οι περισσότερες γυναίκες.. Υπάρχουν φορές που γυρνάμε από μια έξοδο και νιώθουμε τόσο κουρασμένες και χωρίς κουράγιο να κάνουμε το απαραίτητο ντεμακιγιάζ στο πρόσωπο μας..Όπως σας έχω πει όμως και θα σας λέω πάντα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε έτσι την επιδερμίδα μας...Γι αυτό λοιπόν εδώ έρχεται μια εταιρία και κάνει επανάσταση...Επανάσταση σε ότι γνωρίζαμε μέχρι τώρα στο ντεμακιγιάζ του προσώπου..Δημιουργεί το Glov..Το γάντι που απλά το βρέχεις και καθαρίζει ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ... 
   Τολμώ να πω πως ήμουν αρκετά επιφυλακτική μέχρι που απλά το δοκίμασα.Ο πιο εύκολος τρόπος πλέον να αφαιρώ το μακιγιάζ μου και να μην χρησιμοποιώ χημικά προιόντα στο δέρμα μου..Απλά νερό..
   Είναι κατασκευασμένο από ειδικές μικροίνες που ενεργοποιούνται με το νερό και μαγνητίζουν το make up και καθαρίζουν με φυσικό τρόπο το δέρμα.Είναι ιδανικό για όλες τις επιδερμίδες και 100% υποαλλεργικό και κατάλληλο ακόμα και για δέρματα με ακμή..
   Διατίθετε και δύο μεγέθη:
*Glov Comfort 
*Glov On-the-go
   Εγώ χρησιμοποίησα το Glov On-the-go.. Διαρκεί πάνω από 100 χρήσεις απλά το μόνο που πρέπει να κάνετε μετά από κάθε χρήση είναι απλά να το καθαρίζετε καλά ώστε να αντέξει όσο πιο πολύ μπορεί..
   Ευχαριστώ πολύ την εταιρία που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω ένα νέο και τόσο καλό προιόν..Το Glov μπορείτε να το βρείτε στο facebook  εδώ και στο instagram Glov_gr.
   Έχετε δοκιμάσει εσείς το μαγικό γαντάκι;;

   Περιμένω τις εντυπώσεις σας... Μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ γλυκά...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις