Μακιγιάζ με την Dorothy L..

   Καλησπέρα, καλησπέρα!! Τι κάνετε αγαπημένες και αγαπημένοι μου; Πρώτο ποστ μετά το Πάσχα.. Πως περάσατε; Ελπίζω όμορφα με τις οικογένειες σας.. Εγώ αρκετά καλά αν και το Πάσχα επειδή ήμασταν στο χωριό και μια σύντομη εκδρομή στα Γιάννενα δεν ξεκουράστηκα άλλα γέμισα μπαταρίες την Πρωτομαγιά!! Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου κομμάτι, εκείνο του μακιγιάζ..
   Πριν περίπου 15 μέρες παρέλαβα ένα πολύ όμορφο πακέτο με προϊόντα μακιγιάζ από την Dorothy L για όσους με παρακολουθούν στο instagram το είδαν πρώτοι... Φυσικά η πρώτη που ενθουσιάστηκε ήταν η μικρή Δωροθέα (έτσι λένε την κόρη μου)! Ενθουσιάστηκε με το χρώμα του lip gloss και φυσικά επειδή έχει το όνομα της!!Πάμε να σας δείξω τα πράγματα και πως μου φάνηκαν.
   Τα προϊόντα είναι:
*Make up Velvet Skin Long Lasting No3
   Στην αρχή μου φάνηκε λίγο σκούρο αλλά τελικά κάθισε όμορφα στην επιδερμίδα μου.Είναι αρκετά απαλό σαν υφή και κάνει μια καλή κάλυψη στο μακιγιάζ μου μιας και δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα στην επιδερμίδα μου.Η συσκευασία του είναι πιο μεγάλη από τα συνηθισμένα foundation μιας και είναι 40ml!
*Liquid Concealer No3
   Ένα υγρό κονσίλερ που το χρησιμοποίησα ως φως κάτω από τα μάτια.. Η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετούς μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια και πάντα χρησιμοποιώ για κάλυψη πιο σταθερά κονσίλερ και τα υγρά μόνο για φως.. Αν δεν έχετε μεγάλο πρόβλημα τότε είμαι σίγουρη όταν θα σας καλύψει!
*Eyeliner Waterproof black
   Αγαπώ!Απλά αγαπώ τα αιλάινερ και με αυτό έπαθα σοκ!Είναι καταπληκτικό!Είναι πολύ σταθερό και καθαρό μαύρο!Θα γίνει η προέκταση του χεριού μου!!
*Matte Lip Lasting color 118
   Ένα υπέροχο φουξ λιπ γκλος!Είναι ματ και πολύ σταθερό!Η πρώτη φυσικά όπως σας είπα το δοκίμασε η μικρή Δωροθέα και απλά ξετρελάθηκε!Θα γίνει το must του καλοκαιριού μας!Μαμά και κόρη με ίδιο κραγιόν!!
*Matte Super Long Lasting Lipstick Pencil 524
   Ένα ωραίο μπορντό χρώμα!Αρκετά καλή απόδοση χρώματος και σταθερότητας!Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι αποφεύγω τα τόσο σκούρα χρώματα στα χείλη μου αλλά από Σεπτέμβριο σίγουρα θα μπει στα αγαπημένα μου.. Γενικά μου αρέσει να χρησιμοποιώ κραγιόν σε μορφή μολυβιού γιατί τοποθετούνται ακόμα πιο εύκολα και δεν βγαίνεις από το περίγραμμα των χειλιών..
*4πλη σκιά ματιών No 5
Μια παλέτα σκιών με 4 γήινες αποχρώσεις.Η αλήθεια είναι πως με τις σκιές δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα μιας και η απόδοση τους δεν με καλύπτει.
   Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της εταιρίας;
   Την εταιρία μπορείτε να την βρείτε στο fb εδώ και στο site τους εδώ!

                                                                                                                                    Σας φιλώ
                                                                                                                                 Christiana G.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις