Αγαπημένη Παρασκευή...

   Καλησπέρα αγάπες μου!Ελπίζω να σας βρίσκω σούπερ.. Παρασκευή σήμερα.. Τολμώ να πω πως είναι από τις αγαπημένες μου μέρες.. Ξέρεις να σήμερα δεν έχει καθόλου διάβασμα, όχι εγώ έμμεσα αλλά όταν έχεις παιδί στην πρώτη δημοτικού διαβάζεις μαζί με αυτό κι εσύ...Δεν έχει αύριο σχολείο (yessss) οπότε δεν έχει 7 παρά ξύπνημα... Οπότε αυτομάτως γίνεται θες δεν θες από τις αγαπημένες σου μέρες η Παρασκευή!!
   Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη εβδομάδα ήταν λίγο περισσότερο δύσκολη από τις άλλες.. Να αγαπάτε κάθε μέρα όσο περισσότερο μπορείτε και ότι σας φθείρει κάντε το μακρυά... Δεν ξέρεις ποτέ πως τα φέρνει η ζωή.. Δεν συνηθίζω να μιλάω μελοδραματικά και δεν μου αρέσει αλλά νομίζω πως σήμερα πρέπει να το βγάλω από μέσα μου γιατί θα κάνω μπαμ.. Τελευταία νομίζω πως όταν σας μιλάω μετά νιώθω καλύτερα,,
   Χθες ήταν από τις αρκετά δύσκολες περιόδους της ζωής μου..Ήμουν τόσο αγχωμένη και στεναχωρημένη και έπρεπε να πως να το πω, όχι απλά να μην το δείχνω αλλά να κάνω και την τρελή της παρέας για να γελάει η φιλενάδα μου.. Χθες το πρωί έκανε μια κρίσιμη για την ζωή του εγχείρηση ο άντρας της.. Ήταν από αυτές τις τρομακτικές που λες μπαίνει και δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί.. Ήταν εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς.. Ένας νέος άνθρωπος ήταν μέσα σε ένα κρεβάτι χειρουργείου σχεδόν χωρίς την καρδιά του.. Πλέον από χθες το μεσημέρι αναπνέω πλέον πάλι φυσιολογικά..Όλα πήγαν καλά.. 
   Ξέρεις όμως είδα πολλά εκείνες τις ώρες μέσα στο νοσοκομείο... Γι αυτό να προσπαθείτε κάθε μέρα όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό να χαμογελάτε.. Όσο έχουμε την υγεία μας μπορούμε να παλέψουμε και να καταφέρουμε τα πάντα.. 


Υ.Γ. Αφιερωμένο για σένα φιλενάδα.. Ξέρεις εσύ.. Κι αν μη σου το λέω σ'αγαπάω χαζούλα..

Υ.Γ.2 Μέσα στη βδομάδα έρχεται νέο ποστ με το Α και το Ω στο μακιγιάζ και τι προϊόντα χρησιμοποιώ..


Σας φιλώ γλυκά... 

Σχόλια

  1. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop: https://www.parfimo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις