Bio-oil rewiew...

    Καλησπέρα,καλησπέρα!!Ελπίζω να σας βρίσκω σε πολύ καλή διάθεση ή κι αν δεν είστε σας εύχομαι γρήγορα να την αποκτήσετε...Εγώ τις τελευταίες μέρες νιώθω γεμάτη ενέργεια!Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για το πολύ αγαπημένο και λατρεμένο μου προϊόν που αυτό δεν είναι άλλο από το Bio-oil..
    Για αρχή θα σας μιλήσω γενικά για το τι ακριβώς είναι όπως γράφει και μέσα στην σύσταση του κι έπειτα θα σας πω για την δική μου γνώμη για το προϊόν..
   Το Bio-oil λοιπόν είναι ένα ειδικό προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας που συνιστάται για την βελτίωση της όψης των ουλών, των ραγάδων και της ανομοιόμορφης χροιάς της επιδερμίδας.Συνιστάται επίσης, για την περιποίηση της ώριμης και αφυδατωμένης επιδερμίδας. Περιέχει το επαναστατικό συστατικό PurCellin Oil που καθιστά πιο ελαφριά την υφή της σύνθεσης.Έτσι, διευκολύνεται η απορρόφηση του Bio-oil και εξασφαλίζεται η στοχευμένη πρόληψη των βασικών συστατικών του: βιταμίνες Α και Ε, καθώς και φυσικά έλαια καλέντουλας, λεβάντας δεντολίβανου και χαμομηλιού.Το Bio-oil απορροφάται εύκολα και είναι μη λιπαρό.Είναι υποαλλεργικό και κατάλληλο για την ευαίσθητη επιδερμίδα.Έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πρόσωπο και σώμα.
    Εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και σχεδόν πέντε μήνες με ενδιάμεσα κενά..Στην αρχή το αγόρασα για τα αρκετά θετικά rewiews που διάβασα.Μου τράβηξε την προσοχή και όχι άδικα..
    Μετά το καλοκαίρι και λίγο ο ήλιος,λίγο και η ηλικία που σιγά σιγά ανεβαίνει άρχισα να δημιουργώ κάποιες διχρωμίες στο πρόσωπο οπότε ήταν η ευκαιρία.. Έχω αρχίσει σταδιακά να βλέπω βελτίωση στο πρόσωπο που και επιπλέον μετά την επίσκεψη μου στην αισθητικό μου για τον ετήσιο καθαρισμό την βρήκε πολύ καλά ενυδατωμένη! Οπότε έχω αρχίσει να καταπολεμώ την διχρωμία και να κάνω καλή ενυδάτωση στο πρόσωπο μου!

    Περιμένω τις απόψεις σας αν έχετε δοκιμάσει το Bio-oil αλλά και να σας πω ότι τρέχει ήδη διαγωνισμός στην  σελίδα στο facebook που θα βρείτε εδώ σε συνεργασία με το pharm24.gr που θέλησε να δώσει την ευκαιρία σε έναν αναγνώστη μου την ευκαιρία να το δοκιμάσει..

   Σας φιλώ γλυκά μέχρι την επόμενη φορά...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις