Christmas mood...

   Καλησπέρα!!Τι κάνετε αγαπημένοι και αγαπημένες μου;;Εγώ είμαι πάρα πολύ καλά και σε διάθεση Christmas mood!Ναι ναι λατρεύω τα Χριστούγεννα και γι'αυτό ξεκίνησα ήδη να στολίζω το σπίτι...Το σημερινό ποστ μου θα είναι πολύ διαφορετικό από τα άλλα...Θα είναι ένα ποστ κατασκευής...Δεν το είχα καθόλου στο μυαλό μου ότι ίσως θα σας άρεσε κάτι τέτοιο όταν μου ήρθε ένα ξαφνικό μήνυμα από την γλυκιά Μαίρη του madeinheart.gr για να το κάνουμε ως guest post και χάρηκα πάρα πολύ!Λοιπόν η κατασκευή είναι ένα τζάκι που ειλικρινά δεν μοιάζει καθόλου μα καθόλου ψεύτικο....
    Φέτος το δέντρο θα το στολίσω σε ένα άλλο μέρος του σπιτιού στο οποίο υπήρχε κενός χώρος μου μου έμοιαζε πολύ άδειος..Έτσι μια μέρα είδα από μία σελίδα με κατασκευές αυτό το τζάκι και λέω ναι!να μια καλή ιδέα!!Κι έτσι ξεκίνησα....
    Θα χρειαστείτε για όσους το κάνετε:
*5 ίδιες σε μέγεθος κούτες(εγώ τις αγόρασα για να είναι ίδιες και καθαρές
*Λευκό ή μπεζ χαρτί για να κάνετε την επικάλυψη
*7 κόκκινα χαρτόνια για να σχεδιάσετε τα τουβλάκια (βγαίνουν 40 στο κάθε χαρτί)
*2 καφέ χαρτόνια για το πάνω μέρος
*1 χαρτοταινία
*1 διαφανής ταινία
*Περίπου 4 κόλλες στικ
   Το κόστος για μένα μαζί με τον μετά στολισμό του μου βγήκε περίπου στα 45€...

 1) Ξεκίνησα λοιπόν και κόλλησα τις κούτες σαν Π.


2)Έπειτα τύλιξα τις κούτες με το μπεζ χαρτί.


3)Σχεδίασα και έκοψα τα τουβλάκια μου και άρχισα να τα κολλάω.


4)Τελείωσα με την κατασκευή και ήταν έτσι!


    Τέλος την στόλισα με τα Χριστουγεννιάτικα μου!


   Υ.Γ. Η λάμπα που έχω μέσα μοιάζει με ξύλα και έδωσε μεγάλη ζωντάνια στο τζάκι μου...Η συγκεκριμένη είναι αγορασμένη πριν 30 χρόνια....
Υ.Γ.2 Ευχαριστώ πάρα πολύ την Μαίρη που μου έβαλε στην σκέψη να κάνουμε την κατασκευή μου ποστ!
  Φιλάκια πολλά και ελπίζω να σας αρέσει και να δοκιμάσετε να την κάνετε!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις