Ταξίδι στον κόσμο της βλεφαρίδας...

   Καλησπέρα!!Έχω πολύ καιρό να σας γράψω πάλι...Ο χρόνος μου ήταν λιγάκι περιορισμένος..Λίγο το καλοκαιράκι,λίγο η δουλειά,λίγο η μικρή που χρόνος..Χρόνος ουσιαστικός για να σκεφτώ και να γράψω έτσι όπως θέλω..
   Ξεκινήσαμε σχολείο...Άρα άρχισα κι εγώ να μπαίνω σε άλλους ρυθμούς λιγάκι πιο χαλαρούς...
Σήμερα θα σας μιλήσω για το πιο αγαπημένο μου κομμάτι στο θέμα της δουλειάς μου...Τις βλεφαρίδες...Λατρεύω το μακιγιάζ και είμαι πολύ ευτυχισμένη που είναι η δουλειά μου και ας έχει τα σκαμπανεβάσματα της..Δεν κουράζομαι ποτέ να κάνω εμένα ή κάποιον άλλον να νιώσει ακόμα πιο όμορφα γιατί ξέρουμε πως όταν μια γυναίκα περιποιείται τον εαυτό της νιώθει ακόμα πιο όμορφη!
   Ααααα που είχα μείνει...Ναι στις βλεφαρίδες...Λοιπόν πιστεύω πως το μακιγιάζ το αναδεικνύει η βλεφαρίδα οπότε πάντα μου άρεσαν οι ψεύτικες βλεφαρίδες..Έτσι στα επίσημα και εορταστικά μακιγιάζ πάντα χρησιμοποιούσα!Πριν λίγο καιρό ανακάλυψα μια Ελληνική εταιρία την Lashionista που μετά από την  επικοινωνία που είχα μαζί τους είχαν την ευχαρίστηση να μου στείλουν τρία πακετάκια από τις υπέροχες βλεφαρίδες που κατασκευάζουν οι ίδιοι για να τις δοκιμάσω...
   Είπα παραπάνω υπέροχες βλεφαρίδες και το εννοούσα..Γιατί...Γιατί είναι 100% φυσική τρίχα και όχι συνθετική (γιατί έχω δοκιμάσει και συνθετικές οπότε ξέρω την διαφορά) και φαίνεται φυσική πάνω στο μάτι..Είναι ελαφριά δεν βαραίνει τα βλέφαρα έτσι ώστε να τις φοράς και να μην νιώθεις ότι φοράς κάτι ψεύτικο πάνω σου..Είναι χειροποίητες κάτι που πρώτη φορά ακούω και χαίρομαι και η κόλλα που περιέχεται μέσα στη συσκευασία είναι χωρίς latex η οποία δίνει μεγαλύτερη διάρκεια και είναι φιλική προς το δέρμα..
   Η ιστορία τους είναι καταπληκτική και πριν συνεχίσω θα ήθελα να ρίξετε μια ματιά γιατί είναι μια ιστορία αγάπης...Αγάπη για την δουλειά και αγάπη ο ένας για τον άλλον! Είναι η Ασπασία και ο Τζέιμς!
   Λοιπόν εγώ ζήτησα από τα υπέροχα αυτά παιδιά και μου έστειλαν τις βλεφαρίδες:
*moon mystique με όγκο 8,μάκρος 10 και καμπυλότητα 9 σε σκούρο μαύρο.
*black swan με όγκο 8,μάκρος 8 και καμπυλότητα 8 σε μαύρο.
*manhattan mist με όγκο 10,μάκρος 9 και καμπυλότητα 8 σε χρώμα μαύρο.
   Επέλεξα και τις τρεις σε μαύρο χρώμα γιατί απλά το λατρεύω αλλά τα παιδιά εκτός από το μαύρο έχουν δημιούργήσει και καφέ βλεφαρίδες για τις κοπέλες που θέλουν απλά πιο φυσικό αποτέλεσμα!
   Στο site τους επίσης θα βρείτε αξεσουάρ για βλεφαρίδες,τον τρόπο για να τις τοποθετήσετε για τις πρωτάρες αλλά και μαθήματα που παραδίδουν για extension βλεφαρίδες!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε και ένα μεγάλο μπράβο για την δουλειά σας...Αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει παθιάζεται μαζί του και δημιουργεί απλά κάτι μαγικό!

   Σας φιλώ...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις