Μια μυρωδιά που aromaesti....

   Καλησπέρα ομορφιές μου!!Ζέστη,ζέστη μα πάρα πολύ ζέστη...Ελπίζω να σας βρίσκω σε καμιά παραλία να κάνετε μπανάκι και να δροσίζεστε!Εγώ ελπίζω να καταφέρω να πάω το Σάββατο σε καμιά κοντινή παραλία για καμιά βουτιά...
    Λοιπόν σήμερα θα σας κάνω ένα rewiew για τα υπέροχα μυρωδάτα προ ιόντα που μου έστειλε το aromaesti!Είναι πραγματικά όλα υπέροχα χωρίς κανένα πραγματικά αρνητικό στοιχείο...Συγκεκριμένα η εταιρία μου έστειλε:

*Face scrub
*Face mask
*Face cream
*Μία μπάλα αρωματοθεραπείας
    Ξεκίνησα φυσικά πρώτα από το scrub του προσώπου για να καθαρίσω σε βάθος την επιδερμίδα μου..Το scrub ήταν σαν μικροί κόκκοι άμμου που πραγματικά καθάριζαν σε βάθος το πρόσωπο χωρίς να μου το γρατζουνίσουν και στο τέλος έμεινα τόσο ενυδατωμένο σε σημείο που δεν το περίμενα..Το συγκεκριμένο scrub περιείχε ιπποφαές και ελιά!Ήταν πραγματικά αποκάλυψη!
   Φυσικά μετά το scrub δοκίμασα την μάσκα προσώπου που προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και αντιρυτιδική και αντιοξειδωτική δράση.Πραγματικά μα πραγματικά την λάτρεψα...Η συγκεκριμένη περιέχει και αυτή ιπποφαές και ελιά!
   Το τελευταίο που δοκίμασα στο πρόσωπο ήταν η κρέμα ημέρας για νεανικές επιδερμίδες.Κι αυτή ήταν από την σειρά όπως και τα παραπάνω με ιπποφαές και ελιά.Αρκετά ενυδατική χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας.Τολμώ να πω πως πρώτη φορά είδα το πρόσωπο μου να λάμπει όσο κι αν κάποιοι θα με χαρακτηρίσουν υπερβολική.Ίσως το μόνο μειονέκτημα που θα έβρισκα στην κρέμα είναι ότι δεν περιέχει καθόλου δείκτη προστασίας για την ημέρα.Αλλά δεν πειράζει...Ο άντρας μου σήμερα μου είπε ότι το πρόσωπο μου λάμπει και αυτό μου φτάνει!
   Θα προσθέσω κάτι τελευταίο πριν ολοκληρώσω το σημερινό μου rewiew ότι έχω ένα μπάνιο μεγάλο με μπανιέρα υδρομασάζ οπότε με την μπάλα ολοκλήρωσα την περιποίηση και του σώματος αφού άδειασα έναν ολόκληρο θερμοσίφωνα με ζεστό νερό.....
   Αυτά για σήμερα....Ελπίζω και εύχομαι αν κάποια από σας δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω να μείνει το ίδιο ενθουσιασμένη όπως έμεινα εγώ!
   Σας φιλώ γλυκά!!

Υ.Γ. Τα προιόντα τους μπορείτε να τα βρείτε μέσω facebook εδώ και μέσω του site εδώ.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις