Μαύροι κύκλοι τέλος..

   Καλησπέρα!!Τολμώ να πω πως είχα αρκετό καιρό να γράψω...Από την μια ήταν γιατί ο χρόνος μου ήταν λιγάκι περιορισμένος και από την άλλη δεν είχα και την πιο καλή διάθεση..¨Ηταν κι ένα μικρό ταξίδι που πήγα και βγήκα εντελώς έξω από το πρόγραμμα μου.. Γι' αυτό και αυτή την φορά έλειψα λιγάκι παραπάνω..Τον τελευταίο καιρό δοκιμάζω αρκετά νέα προϊόντα και θα σας έχω όμορφα ποστ το υπόσχομαι....Εκτός αυτού έχω να σας πω πως σε λίγο καιρό θα έρθει το μπλόγκ ακόμα πιο ανανεωμένο με νέα ακόμα πιο όμορφη εμφάνιση!
   Σήμερα λέω να σας μιλήσω για μια αγορά που είχα κάνει αρκετό καιρό πριν και ήταν η κρέμα ημέρας Olaz ή αλλιώς όπως την μάθαμε εμείς Oley και την  κρέμα ματιών Nivea Q10 για μαύρους κύκλους..
   Ας ξεκινήσω από την κρέμα ημέρας που την βρήκα αρκετά ενδιαφέρων και από άποψη απόδοσης μιας κρέμας αλλά και από άποψη τιμής..Βλέπετε οι καιροί είναι δύσκολοι και πλέον ψάχνουμε όλοι κάτι οικονομικό αλλά συνάμα και καλό.Την συγκεκριμένη την αγόρασα στην τιμή των 4€.Είναι αρκετά ενυδατική χωρίς να μου αφήνει λιπαρότητα στο πρόσωπο και απορροφάται αρκετά γρήγορα.Το άρωμα της δεν είναι έντονο και αυτό μου άρεσε..Έχει ένα ιδιαίτερο ροζ χρώμα σε σχέση με τις κρέμες που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα που όλες ήταν λευκές..Αξίζει να την δοκιμάσετε.
   Η συνέχεια είναι για την κρέμα ματιών!Βάζω θαυμαστικό γιατί πραγματικά ήταν ένα προϊόν που αγάπησα.Απορροφάται γρήγορα και δεν τσούζει τα μάτια σε περίπτωση που έρθει σε επαφή με αυτά.Η τιμή της ήταν γύρω στα 8€ και κάνει την δουλειά της.Πραγματικά είμαι ένας άνθρωπος που πάντα είχε μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια.Δεν ήταν τόσο έντονοι αλλά πάντα υπήρχαν κι έχω δει μεγάλη διαφορά και σε σχετικά μικρό διάστημα.Αν δεν την έχετε δοκιμάσει τότε την προτείνω!
   Φυσικά για το τέλος άφησα και δύο μάσκες προσώπου της Nivea που μπορώ να πω πως ήταν αρκετά καλές και δροσερές.Μπορώ να πω ένιωσα να ενυδατώνετε το πρόσωπο μου..
   Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τις κρέμες;Ποια η γνώμη σας;;
  Σας φιλώ γλυκά!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις