Όμορφες μυρωδιές με ενυδατικές ουσίες....

   Καλησπέρα!!Ελπίζω να σας βρίσκω με όμορφη διάθεση!!Τελευταία είχα ένα πρόβλημα με το blog και γι' αυτό δεν μπόρεσα να σας ανεβάσω κάποιο νέο ποστ...Ευτυχώς το πρόβλημα διορθώθηκε και είμαι πάλι εδώ!Τι λέτε πάμε για ένα rewiew με προϊόντα που είχε την ευχαρίστηση να μου στείλει το Pharmavita πριν τις γιορτές...Τα δοκίμασα και είμαι έτοιμη να σας πω την γνώμη μου...Πάμε;;
   Θα κάνω το ξεκίνημα μου με την εταιρία Galenic. Μου άρεσαν πάρα πολύ και οι δύο κρέμες και η Elixir lissant peau neuve η οποία είναι αρκετά δροσερή στο πρόσωπο.Απορροφάται γρήγορα από το πρόσωπο χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας με μια πολύ βελούδινη υφή...Έχει πραγματικά υπέροχη μυρωδιά...Η επόμενη της ίδιας εταιρίας η Soin nuit lissant relaxant η οποία ήταν πιο παχιά σαν κρέμα την οποία την χρησιμοποίησα το βράδυ..Το πρωί νιώθεις σαν καινούργια!!Η συγκεκριμένη ήταν χωρίς άρωμα..Επίσης μαζί με τις κρέμες μου έστειλαν και δύο δείγματα από την αντηλιακή σειρά Soins soleil spf 30 τις οποίες δεν τις δοκίμασα γιατί δεν φοράω αντηλιακές κρέμες τον χειμώνα..Με την πρώτη ευκαιρία θα είναι η πρώτη μου επιλογή!
   Η επόμενη εταιρία που είναι αρκετά ενδιαφέρουσα είναι η Caudalie..Ξεκίνησα με την την Moisturizing matifying fluid η οποία είναι για μικτές επιδερμίδες όπως η δική μου.Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο για αρκετές ώρες με ματ αποτέλεσμα.Το δέρμα δεν έχει καθόλου λιπαρότητα και αισθανόμουν μια φρεσκάδα.Στη συνέχεια δοκίμασα τις s.o.s Thirst-Quenching serum και s.o.s morning eye rescue.Ήταν μία κρέμα ακόμα πιο ενυδατική και λάτρεψα αυτή των ματιών..Ήταν απλά εκπληκτική...Τέλος αγάπησα το body butter το οποίο το χρησιμοποίησα μετά το μπάνιο και άφησε απαλή την  επιδερμίδα μου σαν βελούδο..
   Τέλος άφησα την Avene.Δυστυχώς στη δική μου επιδερμίδα ούτε η Ysyheal crean αλλά ούτε και η Hydrance legere δεν μου άρεσαν.Μου άφησαν μια ελαφριά λιπαρότητα που δεν συμπαθώ στις κρέμες..Είπαμε όλες οι κρέμες δεν ταιριάζουν σε όλες τις επιδερμίδες...
    Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα σοκολατάκια ΙΟΝ αμυγδάλου που είχε το σακουλάκι μου..Λατρεύω την σοκολάτα και ιδιαίτερα την συγκεκριμένη μάρκα...
   Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα;;Πως σας φάνηκαν;;
    Σας φιλώ με αγάπη..Σμουατςςςςς.....




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις