My new ecotools.....

   Καλησπέρα καλησπέρα και καλές γιορτές!!Ξέρω ότι είμαι λιγάκι απαράδεκτη που δεν σας γράφω πολύ συχνά αλλά ο χρόνος μου είναι περιορισμένος.Με την καινούργια χρονιά υπόσχομαι τουλάχιστον μία με δύο φορές την εβδομάδα να σας κάνω νέα rewiew....
   Πραγματικά έχω τόσα νέα πράγματα που θέλω να σας δείξω και να σας πω τις εντυπώσεις μου...Ετοιμάζω παράλληλα και τα αγαπημένα της χρονιάς και αυτά που δεν θα ξανά αγόραζα ποτέ...
    Λοιπόν στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου πινέλα ecotools..Το πρώτο το αγόρασα και το αγάπησα πριν αρκετό καιρό και το σετάκι πρόσφατα από το ebay.Μπορείτε να τα βρείτε σε πολύ καλές τιμές και είναι απίστευτα μαλακά.
    Για να τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά:
   Αυτό είναι το πρώτο πινέλο που αγόρασα πριν περίπου 8 μήνες αν δεν κάνω λάθος.Είναι ένα πινέλο με πιο σκληρές τρίχες για να απλώνεις το make up.Μπορώ να πω ότι το χρησιμοποιώ αρκετά και δεν έχει πάθει τίποτα.Τι εννοώ ότι δεν έχει πάθει τίποτα;;Όταν τα πινέλα τα πλένουμε πρέπει όταν στεγνώνουν να επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην μαδάνε...Μπορώ να πω πως ακόμα δεν του έχει φύγει ούτε τρίχα.Η τιμή του είναι γύρω στα 6,50€ αλλά δεν το αγόρασα από Ελλάδα οπότε δεν ξέρω αν υπάρχουν εδώ και σε τι τιμή μπορείτε να τα βρείτε.

   Τα πινέλα που θα σας δείξω παρακάτω τα αγόρασα σε σετ travel size από το ebay.com στην τιμή των 3,50€ και μου ήρθανε σε λιγότερο από ένα μήνα.
   Το πρώτο πινέλο είναι το λεγόμενο kabuki.Είναι μικρό σε σχέση με τα κανονικά αλλά πολύ μαλακό και η πούδρα απλώνεται πολύ εύκολα στο πρόσωπο.Επειδή είναι σε μικρή συσκευασία το έχω πάντα μαζί μου στην τσάντα μου!

   Το επόμενο πινέλο το χρησιμοποιώ για το ρουζ...Είναι εξίσου μαλακό και το αγάπησα από την πρώτη στιγμή!

   Σειρά έχει το πινέλο για το κονσίλερ. Συνήθως απλώνουμε το κονσίλερ με τα δάκτυλα και δεν είναι λάθος.Με αυτό τον τρόπο ζεσταίνουμε το προϊόν και απλώνεται πιο καλά..Όποια δεν θέλει όμως να απλώνει με τα δάκτυλα το κονσίλερ μπορεί να το κάνει με το πινελάκι!

   Τελευταίο άφησα το πινέλο για τις σκιές..Είναι ένα πινέλο για να σας βοηθάει στο να σβήνεται σωστά την σκιά ώστε να αποκτήσετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

   Ελπίζω να σας άρεσε η αγορά μου και να μου πείτε την γνώμη σας!!Μέχρι το επόμενο ποστ σας φιλώ.                                                        
                                                                    Εύχομαι
                                             Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις