Αφιερωμένο....

   Καλησπέρα...Μια γλυκιά γλυκιά καλησπέρα σε όλους..!!Το σημερινό μου ποστ θα είναι διαφορετικό από όλα όσα σας έχω συνηθίσει μέχρι τώρα..Δεν θα είναι ένα rewiew προϊόντων αλλά ούτε και κάποια συμβουλή...
   Με την αφορμή των γενεθλίων μου αλλά και του blog μου που κλείνει αυτόν τον μήνα 2 χρόνια θα ήθελα το σημερινό μου ποστ να το αφιερώσω σε αυτόν που με στήριξε..Στον άντρα μου..
   Ήταν αυτός που πρώτος πίστεψε σε μένα και ήταν αυτός που με παρότρυνε να κάνω το όνειρο μου και την αγάπη μου επάγγελμα..Ήταν αυτός που μπήκε πρώτος στη σχολή και μου είπε ''σήμερα θα γραφτείς,θέλεις;;''.
   Εκτός αυτού ήταν ο νονός της ονομασίας του blog μου..Με πήρε πάρα πολύ καιρό η διαδικασία να δημιουργήσω ένα blog γιατί δεν ήξερα και τόσα πράγματα για τους υπολογιστές...Έμεινα όμως χωρίς όνομα..Χωρίς τίτλο...Κι εκεί που είχα στερέψει από ιδέες,εκεί που είχα σκάσει μου λέει να το πεις ''πινελιές στο πρόσωπο'' εγώ πρόσθεσα μόνο ''από την Χριστιάνα''.
   Τον ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έδωσε την ώθηση να κάνω πράγματα που αγαπώ αλλά ευχαριστώ πολύ και όλους εσάς που με αγαπήσατε και με στηρίξατε από την αρχή..
   Γι'αυτό κι εγώ φυσάω το κεράκι των δεύτερων γενεθλίων και ξεκινάω με ένα διαγωνισμό στην σελίδα μου στο facebook εδώ.Εύκολα μπορείτε να πάρετε μέρος και τώρα που έχω καινούργιο υπολογιστή σας υπόσχομαι να σας γράφω πιο συχνά!!
   Φιλάκια πολλά σε όλους xxxx
   Χριστιάνα!!

   

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις