Φθινοπωρινή διάθεση....

 
   Φθινοπωριασε ο άνεμος σε πήρε,φθινοπωριασε..... Καλημέρα καλημέρα..... Κάθε φορά που σκέφτομαι ότι μπήκε το φθινόπωρο μου έρχεται αυτό το τραγούδι στο μυαλό και σιγοτραγουδο... Βλέπετε τα βράδια πλέον έχει ψυχρά που συμβολίζει την λήξη του καλοκαιριού..Πως μου είστε;; Περάσατε όμορφα το καλοκαιράκι σας; Κάνατε αρκετά μπάνια ώστε να γεμίσετε καλά τις μπαταρίες σας για τον χειμώνα που μας έρχεται;; Άκουσα κι ολας ότι δεν θα είναι σαν πέρσι αλλά αρκετά πιο βαρύ.....
   Εγώ γέμισα τις μπαταρίες μου αρκετά μπορώ να πω αν και υπήρξαν αρκετές δύσκολες στιγμές όταν έχεις πίστη και ανθρώπους που σε αγαπάνε δίπλα σου όλα περνάνε...
   Για να πάμε στα δικά μας τώρα.... Τέλος το καλοκαίρι άρα πρέπει να φροντίσουμε δίπλα το δέρμα και τα μαλλιά μας.. Ωραίο το καλοκαίρι αλλά ο ήλιος,η θάλασσα και η ζέστη φθείρουν τα μαλλιά μας και κουράζουν το δέρμα μας... Τι πρέπει να κάνουμε;; Όσον αφορά τα μαλλιά μας καλό θα ήταν να επισκεφτούμε το κομμωτήριο μας ώστε να κόψουμε λίγο τα μαλλιά μας.. Θα φύγει η κατεστραμμένη άκρη και θα βοηθήσουμε τα μαλλιά να συνέλθουν από την ταλαιπωρία τις αλμυρας.... Φυσικά καλό θα ήταν μια φορά την εβδομάδα να κάνουμε κάποια μάσκα στα μαλλιά αλλα και μετά από κάθε μπάνιο να χρησιμοποιούμε κάποιο λαδάκι θρέψεις..
   Για το πρόσωπο από την άλλη θα προτιμούσα αντί για έναν καθαρισμό που κατά την γνώμη μου δεν είναι ότι καλύτερο ένα καλό καθαριστικό peeling. Είναι ακόμα καλύτερο για το δέρμα και μπορείτε να το κάνετε μια φορά στις 15... Φυσικά μην ξεχνάμε τις κρεμουλες μας και τον όρο... Καλό καθάρισμα το βράδυ με κάποιον αφρό καθαρισμού για να απομακρυνθούν οι ρύποι του περιβάλλοντος και τυχόν ίχνη μακιγιάζ...
   Αυτά.... Λοιπόν επανέρχομαι σύντομα με κάτι πολύ καλό.....
Φιλάκια πολλά.....

Σχόλια

  1. καλό φθινόπωρο και καλή beauty- προσαρμογή!! Για να είμαι ειλικρινής θέλω να ''φθινοπωριάσει'' λίγο ακόμα, αν και είμαι ταγμένη στο καλοκαίρι, γιατί έχουν βγει τόσο όμορφες χειμωνιάτικες αποχρώσεις που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε!!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο....Να σου πω την αλήθεια το καλοκαίρι είναι ωραίο αλλά με κουράζει πάρα πολύ αυτή η ζέστη...Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Ο Σεπτέμβρης είναι ο αγαπημένος μου μήνας, είναι ο μήνας που ξυπνάω από τον καλοκαιρινό μου λήθαργο και βάζω τάξη και οργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου δεν έχεις κι άδικο...Όσο να είναι το καλοκαίρι με την ζέστη και ότι δεν είσαι συνέχεια σπίτι σε αποσυντονίζει...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις