Διαγωνισμός...Για τα μάτια σας και μόνο....

   Καλησπέρα!!Τι κάνετε;;Ο καιρός περίεργος...Πήγατε για μπάνια;;Εγώ μπορώ να πως πως έκανα μια βδομάδα διακοπούλες και ξεκουράστηκα...Έχω καιρό να σας γράψω αλλά δεν είχα ούτε τον χρόνο ούτε την ευκαιρία να συγκεντρωθώ...Τι θα λέγατε για ένα διαγωνισμό με 12 τυχερούς;;
    Η Healthy Scoop δίνει την δυνατότητα σε 12 αναγνώστες του blog μου να κερδίσουν από ένα κουτί οφθαλμοκαλλυντικών kitten beauty.
  Γιατί απλά τα μάτια μας ταλαιπωρούνται και αφυδατώνονται ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες με αποτέλεσμα να δείχνουν κόκκινα,κουρασμένα και να τα νοιώθουμε βαριά.Ο ήλιος,η άμμος και η θάλασσα τα καταπονούν χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε.Γιατί;;Γιατί απλά και αυτά θέλουν την οφθαλοκαλλυντική περιποίηση τους...
    Κερδίστε και περιποιηθείτε τα καθημερινά όπως τους αξίζουν!!
   Γιατί μην ξεχνάμε πως τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας και πρέπει πάντα να τον έχουμε καθαρό!!

Ο διαγωνισμός θα τελειώσει 31/8 και οι νικητές θα ανακοινωθούν εντός 24 ωρών και όπως και στους προηγούμενους διαγωνισμούς αν κάποιος δεν απαντήσει εντός 48 ωρών θα ξανά κάνω την κλήρωση...Καλή επιτυχία....Ακολουθήστε σωστά τα παρακάτω βήματα...




a Rafflecopter giveaway

Μου έχουν κάνει την τιμή και προβάλλουν τον διαγωνισμό του blog μου τα παρακάτω site και τους ευχαριστώ πολύ!
*www.jaba.gr
*www.kerdise-to.gr
*www.saveandwin.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις