Όμορφες δημιουργίες....

    Καλησπέρα!!Τι όμορφη βραδιά έχουμε;;Άρχισε σιγά σιγά να δροσίζει..Επιτέλους αρκετά καήκαμε αυτές τις μέρες..
    Το σημερινό μου post είναι αφιερωμένο σε μία φίλη που κατά τύχη ανακάλυψα τις όμορφες δημιουργίες της..Λατρεύω τις χειροποίητες παντόφλες και γι'αυτό με τραβήξανε την προσοχή οι δικές της όταν ήρθε σήμερα στο σπίτι μου να την περιποιηθώ..Όταν δε μου είπε ότι τις κάνει μόνη της έπαθα σοκ...Όχι μόνο παντόφλες αλλά μπλουζάκια και μπαλαρίνες!!
    Θα σας δείξω το σχέδιο που φορούσε σήμερα...Υπόσχομαι δε να βάλω σύντομα στο αρχείο μου και άλλες δημιουργίες της..
    Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις δημιουργίες της μπορείτε να επικοινωνήσετε με εμένα στο e-mail μου..
    Υ.Γ. Το νυχάκι δική μου δημιουργία!!
    Καλό βραδάκι να έχουμε....Φιλάκια!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις